sobota, 4 października 2014

Na zdrowie?

Witajcie!
Przez pewien czas nie dodawałam żadnych postów... Przepraszam! To przez to, że miałam w tym tygodniu 6 kartkówek i jeden sprawdzian ;-;
Na szczęście teraz mam dla Was czas! 
 Oto kilka nowych informacji oraz zdjęć od 5SOS:
Tytułowe "Na zdrowie" xD

Chłopcy byli w "GOOD MORNING AMERICA" 30 września ^^

Lista ich występów :) (niestety bez Polski ;-;)

Ashton, który podpisał to zdjęcie:
"Za dużo kawyyy!"

Chłopcy stworzyli już drugą grę! Musisz tylko uważać: Trzeba podać datę urodzenia - czyli musisz mieć ok. 14 lat.
http://www.roadtoderpcon.com/

Chłopcy stworzyli dla nas kalendarze i (chyba) wstążki! ^^



To na tyle jeśli chodzi o mój spam XD

Jak widzicie zmienił się nasz wygląd! ^^
Możliwe, że ulegnie jeszcze raz "remontowi" jeśli Carolina odpowie na mój e-mail XDD
Pozdrawiam!

EDIT:
A to pierwsza gra:
http://www.hungry5sos.com/



3 komentarze:

  1. Na zdrowie najlepsze!!!! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie trzeba mieć powyżej 16 lat. Ja wpisałam, że mam 14 i mogłam w nią grać.
    A tak poza tym to... mina Ashtona aka życie hahahahaa <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no rzeczywiście XD Ja mam 13, to może dlatego ;-;

      Usuń

Dziękujemy, za każdy komentarz, który dla nas zostawiacie <3