poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Post, którego nie powinno tu być :)

Jejku miski nawet sobie nie wyobrażacie jak się ciesze :D
Dzięki wam po wpisaniu jakiejkolwiek frazy w Google związane z 5sos mój blog jest w czołówce nie tylko na arenie w Polsce!!!! 
Naprawdę bardzo wam za to wszystko dziękuję, za każde wejście i komentarz jakie zostawiacie ♡♡♡♡ Bardzo dużo to dla mnie znaczy ♡

Dzięki wam teraz mam w pełni funkcjonalną stronę (która trzeba wypromować :P ) 

JESZCZE RAZ WIELKIE DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKO I WIDZIMY SIĘ NA OFICJALNEJ STRONIE ;) 

(Pragnę także podziękować za wejścia na stronę która ma już prawie 30 tysięcy wywietlen zaledwie od 3 miesięcy!!! Dla mnie to ogromny sukces i bardzo dziękuję wam za to ♡♡♡)

KLIKNIJ TUTAJ ABY WEJŚĆ NA STRONĘ

2 komentarze:

  1. KONCERT 5SOS W POLSCE - to nie wirus!
    Hej :) zwracam się do Was z ogromną prośbą ! Jest możliwość zorganizowania koncertu chłopaków w Polsce, trzeba jednak oddać swój głos w plebiscycie ( http://www.dziennikzachodni.pl/plebiscyt/gwiazda-koncertu-w-rybniku-2016,28961,t,id.html ) Nie mamy pewności, iż koncert ten odbędzie się na 100%, ale warto zawalczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałam wspomnieć, że glosowanie trwa tylko do PÓŁNOCY!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy, za każdy komentarz, który dla nas zostawiacie <3