poniedziałek, 2 lutego 2015

Prawie w komplecie!


Cześć ludkowie!
Mam teraz ferie *łódzkie pozdrawia*, więc postanowiłam wstawić nowy post. Dawno tego nie robiłam, co?

Jeżeli czytacie tytuły, zapewne zdziwił Was, nie? Zazwyczaj piszemy: Aktualności etc. 
Zatytułowałam tak ten post, ponieważ chłopcy się spotkali! Co prawda, nie ma z nimi Michaela, ale napisali, że niedługo się pojawi. Teraz wracają do pracy nad piosenkami. Oto i najnowsze zdjęcia!

Nie zdążyłyśmy wstawić urodzinowego postu poświęconemu Calum'owi, więc... Spóźnione STO LAT! 








Chciałam się też z Wami podzielić trzema wpisami na twitterze. Co prawda są stare, ale po prostu je uwielbiam! <3 


Tak ludzie! PewDiePie i Cliffordzik! <3 ^.^ 

To tyle ode mnie :D
Swoją drogą: 
Zapraszam serdecznie na nowy rozdział:

1 komentarz:

  1. U nas dzisiaj w szkole była Australijka i pytałyśmy się jej, czy zna 5SOS, powiedziała, że tak <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy, za każdy komentarz, który dla nas zostawiacie <3