czwartek, 23 października 2014

Zmiany

Heeej :D

Jako, że siędzę chora w domu i dorwałam laptopa to postanowiłam zrobić dla was coś pożytecznego!!!

Otóż i zmieniłam szablon (jak widzicie XD) ale i tak myślę, że ulegnie najprawdopodobniej zmianie ;)

Chciałabym także prosić was o pomoc :) Jeśli znacie jakieś 5sosfam, wszystkie bez wyjątku -> polecajcie nasz blog. Bez waszej pomocy się nie uda, a chcemy [no przynajmniej ja] wnieść o współpracę do kilku wydawnictw/firm :D] (co by było z korzyścią dla obu stron XD) 

Mam nadzieję, że mi pomożecie ;)


3 komentarze:

  1. Ten szablon jest zajebisty, ale nie lepiej może by było gdyby te zdjęcie sosów po lewej na górze było bardziej aktualne xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak sobie pomyślałam, ze może zrobiłybyście strone z cytatami :))) Tak mnie natchnęło XDDD

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy, za każdy komentarz, który dla nas zostawiacie <3