poniedziałek, 15 września 2014

Zdjęcia


No więc oficjalnie nie mam więcej pomysłów na nagłówki XD więc wygląda jak wygląda ;)

Zostawiam wam parę zdjęć oraz informacji, mam nadzieję tylko że nie zabijecie mnie, że tyle mnie nie ma :///

NAPRAWDĘ POTRZEBUJĘ JESZCZE JEDNEJ OSOBY MIN. DO STRONY, PROSZĘ O HELP ME (ZDESPEROWANA)

















(wybaczcie jeśli jakiś zdjęcia powtarzają się, czasem jestem zakręcona i nie wiem co wstawiam XD)


Koncert 5 Seconds Of Summer 


MEXICO CITY VIVA 5SOS
8 października o 19:00 (ich czasu)
Teatro Metropolitan 
(Bilety wciąż dostępne,ale ograniczone XD)



5 komentarzy:

  1. O matusiu... Kocham to zdjęcie Mikey'a jak "śpi" <3
    Jak chcesz ja mogę Ci pomóc... Co mam zrobić, żeby się zgłosić ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do mnie na email : coralina15@gmail.com :) ja dodam cię do autorów, akceptujesz przez email i możesz udostępniać :)

      Usuń
  2. Lukey na 2 zdjęciu ♥ PADŁAM! ♥ Chętnie ci pomogę... jeśli dalej aktualne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne :D zawsze aktualne ;) im nas więcej tym lepiej :) napisz do mnie na maila, a ja dodam cię do autorów ;) ->>> coralina15@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy, za każdy komentarz, który dla nas zostawiacie <3