czwartek, 7 sierpnia 2014

Amnesia

Wg mnie agdjsjsjssisj ale to sami oceńcie ;D

5 komentarzy:

  1. Hej!
    fajnie ze ktos zdecydowal sie zalozyc takiego bloga o chlopakach :D
    Wedlug mnie ten teledysk jest ich najlepszym! po prostu go kocham *.*
    jakbys potrzebowala pomocy przy tym blogu to sluze pomoca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie potrzebowałabym kogoś przy pomocy :) chętnie skorzystam z oferty jeśli nadal aktualna, gdyż sama nie mam zbytnio wiele czasu, którego stronka jednak potrzebuje ;D napisz do mnie jeśli nadal chcesz > coralina15@gmail.com
      Będę czekać ;)

      Usuń
  2. Świetny post oby takich więcej, życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    Zapraszam do siebie :) uusi-alku-kinia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Teledysk po prostu <3 <3 <3 i tyle :D
    Pisajajaj dalej ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Teledysk i piosenka są nie do opisania. Jestem uzależniona w istatnim czasie od słuchania i oglądania Amnesii ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy, za każdy komentarz, który dla nas zostawiacie <3