czwartek, 5 czerwca 2014

Sorry


Pragnę was ogromnie przeprosić, za brak informacji o 5SOS. Miałam tak zawalony tydzień i codziennie siedziałam do późnych godzin w nocy robiąc prace do szkoły ;__;

A więc :

,,Good girls" znajduje się na 8 miejscu w liście Billboard :D

Na początku lipca można będzie kupić w empikach w całej Polsce płyty 5 Seconds Of Summer (*.*)

Ahhh zapomniałabym. 
Nowy filmik chłopców z okazji mistrzostw pojawi się w następnym poście :) Mam nadzieję, że spodoba wam się tak samo jak mi. 

Wybaczcie,ale nie mogłam się powstrzymać :)) Moje ulubione zdjęcia z ostatniego okresu ;)





Takie bluzy można kupić na angielskich stronach :)

,,Więc on zadzwonił do mnie mówiąc ,,wciąż cię kocham" i ja odpowiedziałam ,, ale nie jesteś Luke Hemmings" "


Mój ulubiony screen z filmiku ;))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy, za każdy komentarz, który dla nas zostawiacie <3